Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 18:31:49 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/09882 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, 11243 Kiisa jaama tee// 
Asula tn 9// Juurdelõige// Pargi tn 1// 16// Pargi tänav// Tamme tn 10// 
Tamme tänav// L1// Männiku küla, Männiku tee 145// Roobuka küla, 11240 
Tõdva-Hageri tee, Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, Pargi tn 1// Pargi 
tänav// Männiku küla, Männiku tee 145// Roobuka küla, 11240 Tõdva-Hageri 
tee, Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, 11243 Kiisa jaama tee// Pargi 
tn 1// Pargi tänav// Tamme tänav// Roobuka küla, 11240 Tõdva-Hageri tee 
(Sõidutee ja jalgtee, Tänavavalgustus, Sadeveekanalisatsioon ja drenaaž) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 ja § 99 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks. Saadan uuesti kooskõlastuseks, kuna eelnev 
kooskõlastusele ei reageeritud tähtaegselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26940322>  (menetlus nr: 
370014), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister